Betalen, verzenden en retour

 

Betaalmogelijkheden:

Bij Nataliefs is het mogelijk om te betalen via iDeal, Bancontact en PayPal. Zit er voor jou geen passend betaalmiddel bij? Neem even contact op via het contactformulier. 

 

Levertijden:

De exacte levertijd hangt af van het gekozen product. 

Het streven is om een bestelling binnen 1 week te verzenden, meestal gaat een standaard bestelling binnen enkele werkdagen op de post. Voor bestellingen die gepersonaliseerd zijn, is dit maximaal 2 weken.

Heb je haast en wil je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebben? Dat is mogelijk tegen een meerpijs. Neem eerst contact op via het contactformulier voordat je een spoedbestelling plaatst. 

Let op: tijdens vakanties gelden er een andere levertijden. Als dit het geval is, is dit te zien op de homepage van de site. 

Door de grote drukte bij DHL kan het langer duren voordat je pakket bij je wordt afgeleverd. 

 

Verzending:

Je bestelling wordt verzonden met DHL. Bij verzenden krijg je een track&trace via DHL (per mail of in de DHL-app), zodat je jouw bestelling kunt volgen.

NEDERLAND (1-2 werkdagen):

  • Brievenbuspakketje € 4,95
  • Pakketpost € 6,95
  • Gratis verzenden (NL) vanaf € 100,00

BELGIË (2-4 werkdagen):

  • Pakketpost tot 2 kg € 11,00
  • Pakketpost vanaf 2 kg € 14,00
  • Gratis verzenden (BE) vanaf € 200,00

Ook verzending naar Frankrijk, Spanje, Italië, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk mogelijk (zie bestelproces).

Ophalen mogelijk in Nieuw-Vennep (alleen op afspraak!)

 

Retourneren:

Mocht je bestelling onverhoopt toch niet zijn wat je ervan verwacht had, dan kan je het product of de producten retourneren onder de volgende voorwaarden:

  • Je hebt na het ontvangen van de bestelling 14 dagen de tijd om de retour aan te melden.
  • Je hebt daarna 14 dagen de tijd om het desbetreffende product retour te sturen.

 

Mocht het retourproduct beschadigd binnenkomen bij Nataliefs, dan kan deze waardevermindering van het product aan jou worden doorberekend. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is, het liefst in de oorspronkelijke (verzend)verpakking. 

 

Wanneer de retourzending in goede orde en compleet is ontvangen zullen wij overgaan tot terugbetaling, dit gebeurt binnen 14 werkdagen.

  • Bij het terugsturen van de volledige bestelling krijg je het volledige bedrag teruggestort, inclusief de verzendkosten en exclusief retourkosten.
  • Bij het retourneren van een deel van je bestelling, krijg je de aankoopkosten van het betreffende product teruggestort.

Let op: De verzendkosten van de retourzending zijn altijd voor rekening van de klant.

 

Het kwijtraken van een retourzending is op eigen risico van de klant. Verzend de retourzending daarom altijd met een track&trace code, zodat je deze ten alle tijden kan volgen.

De retourzending kan je versturen naar Nataliefs (o.v.v. 'retour'), Otellolaan 7, 2152JK Nieuw-Vennep

 

Gepersonaliseerde producten retourneren:

Omdat gepersonaliseerde producten speciaal voor jou gemaakt worden, is het niet mogelijk deze te retourneren. Ben je toch niet tevreden met het product? Neem dan even contact op via het contactformulier. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.